Labels

Monday, May 30

perut buncit banyak rehat

Memang sakit time-time dah nak abes sem ni..perkara yang paling aku tak suka adalah kerja datang bertimbun-timbun serta berlori-lori..awal-awal dulu lecturer-lecturer tersayang aku tu takmau pulak bagi kerja banyak,dah kami duduk rilek santai tepi pantai makan buah lai..sekali datang kerja sampai tak cukup tidur , kesian aku tengok teman baik aku sorang tu , pagi-pagi tengok muka dia sejibik macam tengok anak PANDA umur 3 bulan..biji mata lebam sebab buat kerja sampai subuh..yang tak cukup tangan , kaki , badan , duitnya lagi adoi asyik dok print sana sini..GILER MAK ANG ..!!! memang tension..sabOooOorr jela..aku mai tu diaaa dari selatan ke utara nak blajar,so aku tetap kene buat dengan penuh tulus , mulus , kudus demi masa depan bakal isteri aku jugak kan..huhuu..so,kawan-kawan..don't give up!!kippidap!!!never say GOODBYE!!!lagi-lagi kawan-kawan yang dari selatan tu mai sini,aku abaq ang,jangan dok makan parpu sampai tanggungjawab kita tak selesai..PEACE!!!!

No comments:

Post a Comment