Labels

Wednesday, June 15

12 JAM

esok pukul 9.45 malam akan bermula perjalanan jauh aku dari utara menuju ke selatan untuk mencapai satu tujuan iaitu balik ke kampung halaman
aku harap-harap semua berjalan lancar dan takde masalah yang akan datang
jauh tu jalan
12 jam kot duduk dalam bus
memang tidor jela
bus malam kan?
syiok
sedar-sedar je dah sampai johor
heeee~~~
bila dah sampai johor memang banyak benda nak aku buat..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) jumpa (bukan) awek aku kat JPN (buat IC baru la)
2) abang aku kena belanja bekfes (lama tak borak-borak)
3) jumpa mak aku la (rindu gilak)
4) jumpa kawan-kawan (especially wan kecik & faiz )
5) setup bilik aku yang telah di pakai oleh adik aku sepanjang ketiadaan aku dirumah
6) Godeh motor aku yang dah lama kejung kat rumah
7) Gigit telinga Tisya ( baby girl mak aku bela )
8) Date aku? (forget it,maybe has been cancelled)
9) jumpa amoi court badminton (bersukan)
10) Paling penting cari tempat praktikal

banyak lagi keje sebenarnya
apa-apa cerita pun akan di update kelak

SELAMAT BERCUTI

4 comments:

  1. wahhh . . byk aktiviti nk d buat eyh ???
    hehe. .

    btw , u study kat mna eyh ??
    tmpat praktikal mmg kena cari sndiri kw ??

    ReplyDelete
  2. heheee~~
    memang banyak sangat2..
    kawan2 semua sibuk tanya bila nak balek?
    bile nak balek..
    i cakap 1 day..
    hahaha...

    i study kat kulim kedah..
    jauh dari kampung halamaan...
    tmpt praktikal sengaja cari sendiri..
    nak dekat dengan rumah..
    :)

    ReplyDelete
  3. ooo . . i c ..
    then , u study kat ipta or ipts ??
    u ambek course ap ?

    ReplyDelete
  4. ipta ..
    course mechanical engineering..
    :)

    ReplyDelete