Labels

Tuesday, June 7

selamat tinggal

Tengah kemaruk layan lagu ni
best giler kot zizan rap
 
Dina feat zizan - selamat tinggal

selamat tinggal kawanku
tak mudah aku pergi oooo
bila wajah mu sentiasa dihati ini

okay..
dah memang bukan mudah untuk ku menerima hakikat
dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
apa yang ku harapkan kasih sayang yang suci murni
tetapi semuanya hilang setelah kau pergi (pergi pergi pergi)
dulu hari-hari ku bewarna-warni
kini kian mendung ia tinggal satu memori
jangan jangan lepaskan gengaman ku ini
hidup ku hanya bermakna jika kau disini

mana janji mana pergi mengapa gembira ku kini menjadi sepi

musnah segala apa yang impikan
tetapi ku tetap tabah kerna tuhan yang menentukan

kau tetap pergi apakan daya

walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
ku harapkan ini sesuatu yang kekal
namun ku terpaksa melepaskan dirimu selamat tinggal

selamat tinggal kawanku
tak mudah aku pergi oooo
bila wajah mu sentiasa dihati ini

tiada ertinya kau tinggalkan aku
sedangkan teramat ku mengasih dirimu
cuba ingat semua yang kita pernah lalui
sayang tukarlah fikiran mu kembali
ku tak mahu hidup tanpa mu di sisi
hanya kau seorang yang pernah aku kasihi

jangan pergi jangan pergi jangan tinggalkan aku begini

jika aku yang kau cintai
kenapa semua ini
kenapa semua ini
mengapa semua ini
jika aku yang kau cinta
mengapa semua ini

kenapa semua jadi begini kenapa (jangan pergi jangan pergi jangan tinggalkan aku begini)

selamat tinggal kawanku (usah pergi)
tak mudah aku pergi (jangan tinggalkan aku menderita)
bila wajah mu sentiasa dihati ini (aku sentiasa didalam dakapanmu sayang)

walau ku pergi sayang ku (usah pergi)
dalam jiwa ku ini kau lah cintaku yang kekal
selamat tinggal (jangan tinggalkan aku menderita disini jangan biarkan aku tersiksa disini sayang)

selamat tinggal kawanku (usah pergi)
tak mudah aku pergi oooo (ooo oooo)
bila wajah mu sentiasa dihati ini (aku sentiasa didalam dakapanmu sayang)

walau ku pergi sayang ku (jangan pergi)
dalam jiwa ku ini kau lah cintaku yang kekal
selamat tinggal (aku menyintai dirimu sayang jangan tinggalkan aku sendiri disini sayang)
kau lah cintaku yang kekal..selamat tinggal...

No comments:

Post a Comment