Labels

Wednesday, June 15

selesai


tadi selesai sudah xtvt gotong royong
mata pun dah ngantuk akibat tak tidur dari semalam
sebab duduk menunggu download cerita Nora Elena
biasa la duduk hostel
mana ada tv
nak tengok drama kene la download
memang menguji kesabaran betul
dari 1 episod ke 1 episod aku tunggu
dan sekarang aku dah ada sampai episod 22
aku baru layan sampai episod 14
bila dah sampai JB nanti baru sambung episod seterusnya
apa-apa pun barang sume dah siap packing
yang tinggal lappy je
petang ni jam 7 aku gerak ke bustand kulim
dan naik bus pada pukul 9.45
dan sampai ke JB lebih kurang pukul 9 pagi
12 jam perjalanan tu
apa-apa pun aku doakan bus aku dan bus kawan-kawan aku 
semua berjalan lancar dan selamat sampai ke destinasi kabur..tettt!!
itu blog aku
hehehe
destinasi masing-masing la

SELAMAT TINGGAL ADTEC KULIM
SEMESTER DEPAN KITA BERSUA KEMBALI

No comments:

Post a Comment